Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як
можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для
підтримки та оцінювання процесу навчання учнів; як користуватися правилами планування, як керувати самим процесом діяльності над прикладом учнівської роботи, що вимагає відповідей на основні запитання; демонстрації володіння концепціями, навичками та
знаннями; демонстрації володіння
навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів презентації – для
усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків,
відео та гіперпосилань на інші ресурси; публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні
текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщаються
в Інтернеті, та які можуть змінювати та спільно редагувати декілька людей блоґи – для текстових щоденників, що
розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів
від інших читачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар