Цей модуль допоміг мені
обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання
має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних
у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання,
що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на
змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання мають критерії, що тісно
пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та
рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що
розробляється учнями; оцінювання, що
будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті
навчальної теми, так і на навичках 21 століття; переконатися, що визначені
критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; нарешті, залучити колег
та учнів до створення інструментів оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар