вівторок, 25 березня 2014 р.

модуль № 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок;  оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;  форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями;  оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; нарешті, залучити колег та учнів до створення інструментів оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар